miercuri, 10 februarie 2010

Unde esti, primavara?...




Pe strada pe care stau acum sunt lasate afara peste iarna cateva motociclete. Imi dau seama ca este destul de greu cu garajele, sa iti poti adaposti motorul in conditii ok, insa cred ca oricine poate renunta la cateva pachete de tigari macar pentru o husa :p

Alatur o poza cu un motor de care mi-e mila in fiecare zi si una cu un calut al carui proprietar care fumeaza mai putin :D

Afara viscoleste iar... E prima iarna pe care o detest. Unde esti, primavara?...

12 comentarii:

  1. Nici eu nu mai pot. Nu-mi aduc aminte sa fi intalnit o iarna ca asta, de cand stau in Bucuresti. Mi s-a luat. Tocmai ce a trecut codul galben de ploi si se anunta de sambata ninsori.
    Offff, numai bucurestean sa nu fi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Andreea, ma bucur ca am dat de blog-ul tau, nu am mai auzit de tine din liceu. Tu si chitara ta :) Ce vremuri... Sa nu te lasi de cantat. Bafta la scris, o sa te urmaresc.

    RăspundețiȘtergere
  3. Lasa primavara in pace! SA VINA VARAAAAAAAAAAAA! Anul acesta sarim peste primavara :p :D.

    RăspundețiȘtergere
  4. :)) perfect de acord
    @Cori: si pe mine ma termina psihic toata agitatia datorata vremii, sper sa nu ai dreptate cu codul ca altefl raman acasa :p
    @Alex: daca tot ti-ai amintit de chitara sa vii si pe la cantari :p
    @Smoky_Bad: eu zic ca vrei sa vina si primavara ca din cate imi amintesc intrunirea de Honde Shadow e in mai :p

    RăspundețiȘtergere
  5. hahaaa! stai pe dristor! si mie mi-e mila de hornetzica aia cand o vad asa abandonata. anul trecut era pe partea celalata a strazii

    RăspundețiȘtergere
  6. :)) deci avem un proprietar care o chinuie de mai multa vreme :p

    RăspundețiȘtergere
  7. un sadic! pe bune ar trebui sa o doneze cuiva care sa aiba grija de ea, asa doar rugineste si ii scade valoarea. na ca acum a inceput iar sa ninga!

    RăspundețiȘtergere
  8. :) e, acum nu dau cu pietre. Fiecare are grija de lucrul lui cum vrea. Da, nu pot sa cred ca ninge iar...

    RăspundețiȘtergere
  9. suntem vecini, oarecum... inafara de alea, mai erau vreo 6 asta iarna prin dristor chinuite.

    RăspundețiȘtergere
  10. :) stiu ca mai erau. O sa-mi fie dor de ele pt ca ma mut din zona azi.

    RăspundețiȘtergere
  11. si nu mai pazesc stalpul primariei cu motoreta mea :))

    RăspundețiȘtergere
  12. ..ar trebui sa iti fie mila de oameni, nu de motociclete/motorete...sunt o gramada de oameni care dorm in strada...dar animismul impresioneaza, nu umanitatea!! N.E.P.

    RăspundețiȘtergere