miercuri, 17 noiembrie 2010

Amintire cu gust de ciocolata

Cum e sa ai o zi absolut normala care sa fie marcata de lucruri simple si frumoase?

Am carat astazi dupa mine chitara + amp + proc astfel: Luci - serviciu, serviciu-casa, casa-repetitii, repetitii-casa. Sunt rupta de oase, dar am un sentiment de implinire :)

Cum e sa iesi dupa 8 ore de nervi intinsi la maxim si gasesti pe cineva drag jos, care a trecut sa te salute si sa-ti faca ziua frumoasa? :) Zic eu minunat.

Cum e sa te opresti incarcat de bagaje la o strada pe care nu exista trecere de pietoni, iar femeia din masina sa-ti cedeze politicos trecerea? Zic eu imbucurator.

Cum e sa astepti metroul la 11 noaptea aproape cu ochii inchisi, iar o doamna frumoasa de langa tine care mananca ciocolata impreuna cu sotul ei sa te serveasca si pe tine, chiar sa insiste? Zic eu nostim.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu