duminică, 11 august 2013

(La) Revedere


Nu l-am mai văzut de aproape un an. Nu ştiu dacă el s-a mai gândit la mine, eu am încercat să-l uit şi să şterg toate amintirile legate de el.


Am încercat să uit cum am locuit împreună, cum ne-am plictisit împreună, cum am împărţit pe alocuri acelaşi pat şi continuu aceeaşi cameră, cum îl vedeam umblând prin florile mele în fiecare zi. Am uitat cum, fără să vreau, era peste tot; în vinul din cană, în calculatorul meu, în caietele de cântece. Am uitat cum am încercat să mă despart de el cu orice preţ şi cum am reuşit într-un târziu.


Întâlnirea a fost una bizară, la metrou la Unirii. Eu - aşteptând metroul, abătută, neatentă. El - venind spre mine cu paşi mărunţi şi siguri, pe peron. Eu - având un sentiment de repulsie la vederea lui. El - unul de nepăsare, trecând prin faţa mea. Am făcut un pas în spate, mi-am ferit privirea şi mi-am dorit să nu-l mai revăd niciodată.


M-am reîntors la ale mele şi ne-am văzut fiecare de drumul lui.


Adio, amice!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu